Valgdag = kosedag

Så er endelig dagen her, en dag jeg faktisk tror de fleste har gledet seg til! Både de som er spente på valgresultatet og de som gleder seg til hele valgkampen er over og at de slipper å få valgmaterialet dyttet i tryne hver gang de beveger seg på utsiden av huset er nok glade i dag. Jeg er heldigvis i den første båsen, og gleder meg kjempe mye til i kveld.

Valgdag er en skikkelig kosedag! Da jeg ennå bodde hjemme var det alltid hjemmelaget pizza og brus på valgdagen, og ingen leggetid. Slik prøver jeg å ha det nå også. Selv om jeg skal på jobb i ettermiddag, er jeg ferdig akkurat i det stemmelokalene stenger, og dermed kan jeg benke meg framfor TVen og datamaskinen for natten. Madrassen skal også få plass framfor TVen! Jeg er altså ingen valgvake person, jeg foretrekker å sitte hjemme å dra meg i håret/juble når resultatet kommer.

Jeg skal forsøke å blogge flere ganger idag, så får vi si om det bli jubel eller gråt..

Legg igjen en kommentar

