Opptellingen er knapt begynt!

Nå har jeg tatt plass i min lille valgvakebule, midt på stuegolvet på madrassen. Mens hele Norge følger den spennende thrilleren for Stortingsvalget (Heia rød-grønt!), forsøker jeg å holde meg oppdatert på resultatet fra Sametingsvalget samtidig som NRK1 står på. Selv om håpet er at opptellingen til Sametingsvalget skulle bli klart i natt, tror jeg nok det blir MEGET sent. Jeg må vel kanskje innrømme at jeg tror ikke at det kommer til å bli ferdig i natt, men hvis det skulle vise seg at jeg tar feil blir jeg meget glad!

I grunn er opptellingen knapt begynt for Sametingsvalget, og jeg synes det er like spennende som, om ikke mer spennende enn Stortingsvalget!

Vil du også holde deg oppdatert på Sametingsvalget? Da burde du besøke NRK Sámi Radio sine nettsider og KRDs nettsider!

Legg igjen en kommentar

