Sunná ságat

IMG_1955

Denne høsten har jeg begynt å skrive i en egen spalte i det samiske ungdomsmagasinet Š. Jeg skriver om samisk politikk, og har så langt bare bidratt to ganger. Jeg tenkte at det var en god idé å legge ut de «politiske kommentarene» her på bloggen min, slik at også de som kanskje ikke leser Š kan se om jeg egentlig skriver noe lurt. Kom gjerne med forslag hvis det er noe du synes jeg burde skrive om!

Jeg har laget en egen side på bloggen min som heter Sunná ságat, hvor jeg skal legge ut tekstene etterhvert som de blir publisert.

Legg igjen en kommentar

