Working girl

I dag skal jeg faktisk på jobb! Jepp, en ordentlig jobb med ordentlig lønn. Ikke noen tillitsverv eller styreplass, ikke noe møte eller seminar, men en faktisk jobb!

De siste årene har jobben min vært Sametinget rett og slett. Å sitte på sametinget innebærer litt av det samme som å være student, altså lese masse, diskutere masse og skrive masse. Jeg gleder jeg som en unge til å ha en helt vanlig jobb, hvor jeg ikke behøver å tenke på samer i det hele tatt! Det gjør jeg nok av i studiet mitt, og det kan jo av og til bli litt overload for alle og enhver.

2 thoughts on “Working girl

  1. Gunn-Britt sier:

    Kars jobb e det? Høres ut som en jobb der du kun skal heve lønn – å ikke lese, diskutere og skrive?

  2. susanneamalie sier:

    Presis en sånn jobb, and I love it! Skal faktisk jobbe på bingoen i Tromsø. Men jeg skal da ikke kun heve lønn, jeg skal jo faktisk jobbe der!

Legg igjen en kommentar

