En het, liten nyhetssak

Før jeg rekker å blogger ordentlig om helgas hendelser kan jeg ikke dy meg med en liten oppdatering. I min forige post la jeg ut et bilde av blant annet Suvi West, og skrev såklart navnet hennes også. Jeg vet ikke om du har fått det ordentlig med deg, men selveste VG har laget en het, liten nyhetssak om vår lille festival (men de glemte såklart å nevne navnet! Márkomeannu er altså navnet!), og spørsmålet om Suvi var truseløs eller ikke på scenen.

I dag da jeg logget inn på bloggen min, ser jeg plutselig at jeg har fått en FORMIDABEL leserøkning! Oh, but why?! Jeg antar det er slik det går når «alle» vil se bilde av den liksom-truseløse Suvi. Og hva har de søkt for å tilfeldigvis havne på min blogg? Mest populære søk: Bilde Suvi West, Suvi West osv..

Senere skal jeg legge ut gårdagens bilde av en fult påkledd Suvi West..! Gled deg!

Legg igjen en kommentar

