Márkomeannu kick-off!

Åkeij, jeg må kanskje innrømme at det går noe tregt her på bloggen for tia, men jeg har en skikkelig god unnskylding! Idag åpnet Márkomeannu, og jeg har jobbet dugnad hver dag den sist tia! Artig! Jeg synes spesielt det er artig når jeg slipper å sitte å gjøre kjedelig papirarbeid, men heller være ute å male eller leke med slegga. Jeg er såklart meget påpasselig med å bruke arbeidshansker, slik at jeg ikke skader mine sarte akademikerhender, det burde alle akademikere tenke på når de skal gjøre noe fysisk arbeid! 😉 Hvorfor sitte inne å spise potetgull med vennene dine når du kan jobbe ute?

Slenger med noen bilder (som er tatt med mitt nye kamera), så lover jeg å kanskje blogge litt oftere når festivalen er over.. og da også legge mine egne eksklusive bilder fra festivalen ut.

IMG_0526

IMG_0602

IMG_0637

Márkomeannu startet idag med kunstutstilling og volleyballturnering. Turneringen får virkelig bygdene til å knives, og det står på æra. Det vil si at folk tar dette MEGET alvorlig. Jeg liker dessverre ikke når idrett blir for alvorlig og greier ikke prestere, derfor var jeg bare tilskuer i år.

By the way! Sjekk ut denne bloggen, Ilbmemeannu! Daglig rapportering fra Márkomeannu!

Legg igjen en kommentar

