Kopiering, engler og reklamering

Snart åker det straka veien mot Riddu Riddu! Men før jeg forlater vakre Ramavuolle tenkte jeg at jeg måtte legge ut et bilde av en reddende engel!

Som du kanskje har fått med deg så arbeider vi med å starte en samisk ungdomsorganisasjon! Stiftelsesmøtet skal være i Tromsø til høsten, og derfor passer vi på å reklamere litt under sommerens festivaler! På Riddu skal vi dele ut flyers og henge opp noen hjemmesnekrede plakater!

Å printe ut 200 flyers er ikke bare bare, det kan også bli veldig dyrt. Heldigvis har vi Várdobaiki! Der er man alltid velkommen, med store eller små utfordringer! Kjersti hjelper alltid! Altså en riktig reddende engel!

IMG_6421


Det er fantastiske Ollis som har tegnet flyer for oss! Fantastisk bra, eller hva?!?

flyer2

Jeg gleder meg bare mer og mer til stiftelsesmøtet i oktober! Men først og fremst håper jeg at vi får nok penger til å leie buss fra Trondheim og Kirkenes til Tromsø. Så alle snille politikere og saksbehandlere der ute, vær så snill!

Skal du reise en plass i sommer, eller kanskje du bare skal være hjemme? Hvis du vil dele ut flyers for stiftelsesmøtet bare rop ut! Vi vil nemlig at flest mulig skal vite om stiftelsesmøtet, og behøver folk som kan henge opp en flyer her og der..

2 thoughts on “Kopiering, engler og reklamering

  1. Helena sier:

    Vad kul att det kommer en ungdomsorganisation i Norge också. Hoppas det går bättre denna gång, jag har hört av så många att Davvi Nuorra är saknat. Keep up! 🙂

Legg igjen en kommentar

