Sommerfugla..

Riddu Riddu nærmer seg med stormskritt, og jeg har sommerfugler i magen. Meste parten av tingene mine er allerede pakket og sendt opp til Manndalen, skyss og bolig (altså lavvu) er på plass, og nå bare venter jeg på avgang.

Et av de heteste samtaleemnene før en utefestival er såklart været, spesielt i Nord-Norge. Skal jeg i det hele tatt gidde å pakke sommerkjolen? Er det tilstrekkelig med et par læsta, og hvilken kofte passer beste til været? Heldigvis passer kofte og støvler meget godt sammen, for denne festivalhelga kan bli en kald og våt opplevelse! Men det gjør ingenting! Buffy Saint-Marie skal spille, og det holder nok oss alle varme.

Bilde 1

8 varme grader er kanskje ikke akkurat nordnorsk sommer på sitt beste, men det spiller ingen rolle! Jeg gleder meg bare til å kjenne Riddu-feelingen når jeg går over sletta og leter etter kjentfolk!

Vi ses på Riddu!

Legg igjen en kommentar

