Lazy dayz..

Må innrømme at jeg muligens er litt ustadig når det kommer til å oppdatere bloggen nå.. men det er fordi det er «sommerferie» og da tilbringer jeg liten tid framfor maskinen eller TVen. Det vil si, det er ikke sånn at jeg har det så fantastisk artig hele tiden at jeg glemmer å se på TV, det er heller det at når det er 6 mennesker i et hus så må man være rask ute for å sikre seg TVen. Og uansett om man klarer å finne et ledig øyeblikk framfor TVen, så må man jo gi den opp når nyhetene begynner.

Men det er kanskje slik det skal være om sommeren, særlig når man er alt for mange voksne mennesker samlet under ett tak. Artig er det isåfall til tider..!

Ikke nok med det, men når det kommer til samepolitikk virker det som det er et like vakum nå. Det kommer liksom ikke så mye nytt fra noen kanter, skulle nesten ikke tro det var valgår. Det eneste nye er vel at Jørn Are Gaski vil dele ut skolebøker som ingen egentlig vil ha – men gratis er da gratis, og da synes det nesten som om vi kan drite i kvaliteten!

Når vi først snakker om gratis, så skal jeg på Festspillene i Nord-Norge idag. Sigbjørn (for de uopplyste kan jeg opplyse om at Sigbjørn er mannen i mitt liv, foruten om pappa, bror og Anta), men altså, Sigbjørn har fått noen gratisbilletter til Festspillene, og idag skal vi på teater i et stort båtverksted! Blir spennende! I går var vi å så på noen av sykeste jeg har sett. Dukketeater for voksne om Hamsun! Da en ENORM dukke som dekket hele scenen ble avduket etter en stund, så tenkte jeg at dette var noe av det sykeste jeg hadde sett..

Legg igjen en kommentar

