På oljetokt!

Jeg vet ikke om du har fått det med deg, med Natur & Ungdom har lagt ut på oljetokt i disser dager! I samarbeid med blant annet lokale fiskeriorganisasjoner og Folkeaksjonen – oljefritt Lofoten og Vesterålen blir det arrangert både debatter og konserter. Fra 12. til 27. juni reiser de rundt i Troms og Nordland, rett og slett på turne.

I Harstad er det nå opprettet et eget lokallag i Folkeaksjonen, og jeg må kanskje registerer meg som lokallagsmedlem der så snart som overhode mulig. Som det gode organisasjonmennesket jeg er har jeg såklart meldt meg inn i Folkeaksjonen for en god stund siden.

Idag har jeg en enkel apell til deg som leser dette: Skriv under på oppropet for et oljefritt Lofoten og Vesterålen!

Legg igjen en kommentar

