Søndag

Før jeg kryper til sengs må jeg bare fortelle om den fine søndagen jeg har hatt!

Selv om jeg endte på en real fest i går, og med påfølgende matorgie/efterfest hos meg, så har søndagen vært meget bra! Først og fremst på grunn av de søte, søte venninnene mine! Dagen har blitt brukt til å fylle ut eventuelle svarte hull, bygge opp fylleangsten,spise og se tv/slumre.

Høydepunktet var da vi manet oss opp til å gå ned til Statoil, og brukte 15 mintutter på å bestemme oss for hvilken frysepizza vi skulle kjøpe. Betjeningen forsøkte så godt de kunne å ikke fnise av oss, men det kan ikke ha vært lett med tanke på hvordan vi så ut. Kommer nok mange som oss innom der hver søndag. Klassisk!

Jeg har også jobbet hardt med å redde de røde flatsen mine (som i headeren min). Regnværet i går behandlet dem ikke så fint, sukk…

Legg igjen en kommentar

