Hurra for Sp!

Hurra, sei æ bare!

Sp vil ikke ha kampfly til Evenes!

2 thoughts on “Hurra for Sp!

  1. Joret sier:

    Javel? Senterpartiet er en enslig svale i sametingssammenheng, og en konkurrent til NSR-lista i Vesthavet valgkrets… ‘

    • susanneamalie sier:

      Først og fremst må jeg bare beklage mitt sene svar! Kommentaren ble registrert som spam (!) av bloggen min, og jeg oppdaget den ikke før nå.

      Grunnen til at jeg også kan rope hurra for Sp av og til, er at de er klare på hva de mener når det kommer til lokalisering av jagerflyplass. Sp var også ved forrige valg en av NSRs konkurrenter, jo flere jo bedre! Eller hva?!

Legg igjen en kommentar

