Fruktnett ankommet!

Tøyposen er kommet for å bli – nå kommer FRUKTNETTET!

Det har heldigvis blitt ganske normalt å ha med seg egne poser når man handler matvarer,og man slipper å føle seg som en liten gjerrigknark som ikke vil bruke 1 kr på plastpose. Tøyposen henger ved siden av ytterdøren i mange hus, og skaper med andre ord ingen rare blikk lenger.

Men nå er altså fruktnettene ankommet! I tilleg til tøyposene skal jeg altså også dra med meg fruktnett når jeg skal handle. Fruktnett er veldig kort en pose laget av nylon (ligner litt på myggnetting), som man kan putte frukt og grønt i. Posene kan brukes om og om og om og om..osv igjen (dere skjønner opplegget), og gjør at man reduserer litt på all plasten man tar med seg hjem fra butikken. ALT kommer pakket inn i plast. Man kommer rett og slett ikke unna plast uansett hvor mye man prøver, og aller helst skal ting pakkes dobbelt opp i plast.

Jeg gleder meg til neste gang jeg skal handle og jeg skal ha mine nye fruktnett med meg! Gleder meg både til eventuelle rare blikk, og ikke minst til mindre plast som fyller opp leiligheta..!

fruktnett

Vil du også kjøpe fruktnett? Sjekk ut www.hippo.no!

Legg igjen en kommentar

